Оптимізація контекстової реклами в Google AdWords є дієвим методом для залучення нових клієнтів та підняття рівня популярності вашого бізнесу в онлайн-середовищі. Цей інструмент дозволяє створювати рекламні кампанії, які точно визначаються на певну аудиторію, зацікавлену у вашому товарі чи послузі. Завдяки налаштуванню контекстової реклами в Google AdWords, ви отримуєте можливість досягти високого рівня конверсії та ефективності вашої рекламної кампанії. Наша компанія готова надати допомогу вам у налаштуванні контекстової реклами в Google AdWords, щоб підняти ваш бізнес на новий рівень успіху.
Налаштування компанії Google Ads
від 8000 грн
Навіщо потрібне налаштування контекстної реклами
- Розрахунок бюджету в залежності від поставлених цілей і вимог.
- Налаштування рекламних кампаній з урахуванням типів пристроїв, методу показу, місць розташування та ін.
- Організацію структури облікового запису AdWords Гугл реклама.
- Підготовку текстів оголошень.
- Настройку розширень і багато іншого.
Як працює контекстна реклама?
- Клієнт хоче купити товар або замовити послугу, тому заходить в пошук.
- Пише в пошуку свою потребу, яку Ви можете задовольнити.
- Бачить Вашу рекламу, яка йому корисна.
- Клацає по запропонованим оголошенню, потрапляючи на сторінку вашого сайту, де представлений товар.
Ключові можливості контекстної реклами
- Контекстна реклама швидко виділяє ваші конкурентні переваги;
- Миттєво збільшує число відвідувачів;
- Підвищує впізнаваність бренду на ринку;
- Провокує зростання прибутку завдяки залученню цільового трафіку, збільшення продажів.
Як ми працюємо:
- Ми аналізуємо рекламні кампанії ваших конкурентів, оцінюємо їх активність за кількістю запитів.
- Самі складаємо семантичне ядро сайту, надаємо стратегію витрати бюджету.
- Контекстна реклама налаштовується в системі Adwords.
- Складаємо оптимізовані оголошення для контекстної реклами для кожної групи ключових запитів.
- Ми контролюємо вартість контекстної реклами, пропонуємо варіанти щодо оптимізації вашого рекламного бюджету.
- Ви будете мати змогу контролювати хід проведення рекламної компанії та витрату коштів на неї.
- По закінченні кожного етапу надсилається детальний звіт.
Використання таких можливостей дозволяє оголошенням бути поміченими користувачами, які відвідують тематичні ресурси. Системи визначають, до якої тематики відносяться сторінки сайту, і вже виходячи з даних формують перелік оголошень.